Bomomomompmpmp
@Dogudemir · 6yıl
Takip Et
10/10
·
484 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Kesinlikle güzel bir kitap. Zülfü livanelinin en sevdiğim kitabı. Kitabın karakterleri olan max ve nadia çok etkileyici hüzün verici bir hikayeleri var gerçi kitaptaki tek üzücü hikayesi olan kişiler max ve nadia değil...
Edebiyat
Serenad
Zülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020
164,1bin okunma
7 beğeni
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap