Sanki 1000 sayfalık bir kitap 60 sayfaya sığdırılmış gibiydi. O kadar çok özlü söz vardı ki bir sayfanın sanırım tamamına yakınının altını çizdim. Çoğu sayfayı 2 3 defa okudum. Anlamak bana zor gelse de her konuya değinen yazar gerçekten önemli felsefiik görüşler öne sürmüş hayata dair ipuçları vermiş. Keyifli okumalar.