Bu kitap okura toplumun -aile, dost, sevgili vs. dahildir buna- kendi değer yargıları, beğenileri ve boş kalıp ve inançlarını kabul etmeyenlere yani herkesleşmeyene reva gördüğü korkunç korkunç zalimane muameleyi su götürmez şekilde gözler önüne seriyor.
Not: Kitabın türü korku -gerilim olmamasına rağmen irkilerek okuduğumu da belirtmek isterim. eceece