·320 syf.····Okunma: 18 Kasım 2019 23:06 Nefret Oyunu'nu bitirdikten sonra %99 Benim'e başladım. Bu kitap ile ilgili yabancı okurlardan olumsuz yorumlar okumuştum. Hatta iki kitap aynı yazara ait değilmiş gibi hissettiklerini söyleyenler vardı. Bu yüzden önyargısız başladım diyemem. Ama kitabın girişi de bu önyargıma iyi gelmedi.
Alfa erkek teorisi ve Darcy'nin zorlama gözüken sert kızlığı rahatsız ediciydi. Tom Valeska hikayeye girdiğinde Nefret Oyunu'nda sevdiğim Sally Thorne'un kalemine geri döndüğümü düşündüm ama işler sonra yine sarpa sardı. Kitapta göze batan pek çok tutarsızlık vardı. Bir tahminde bulunursam yazar ilk kitabında içinden geldiğince yazmışken, 2. kitabında kendini ilk kitabından farklı bir şeyler yazmak için zorlamış. Kitabı sevsem de yokuş yukarı yürümek gibiydi.