Makale niteliğinde pek güzel incelemeler yazılmış, eklenecek çok da bir şey yok. "... diye düşündüm " ve onlarca defa tekrarlanan anlatımları dikkate alırsak kısa bir içeriğe sahip kitap. Zorlayıcı bir dili olsa da bir şekilde olayların akışına keyifle dahil ediyor okuyucuyu, yani bende öyle oldu. Ayrıca o tekrarların arasına serpiştirilmiş aforizma niteliğindeki muhteşem tespitleri de en keyifli tarafıydı kitabın.
Ayrıca, Glen Gould'u merak edenler için şuraya iki kısa yol bırakmayı çok istedim. Kitaptan çok önceleri tanıdığım Gould, gerçekten merak edilecek epey değişik bir karakter. İzleyenler olursa yorumlarını beklerim.
kitapyurdu.com/kitap/glenn-gou...imdb.com/title/tt0108328