Sabahattin Ali 'yi ve genel olarak romanlarını beğeniyorum .Toplumcu yapısı kitaplarındaki tasvirlerden , anlatım şeklinden anlaşılıyor .Kitabı ilk okumaya başlayınca ilk sayfalarda biraz sıkıldım . Ancak Ali'nin üslubu beni kendine çekti . Kitapta en çok beğendiğim İçimizdeki Şeytan ' ı anlatırken yaptığı tasvirlerdir . Sonunda yarım kalmış olaylar oldu bence .Ama genel olarak güzel bir romandı . Sabahattin Ali
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma