Bence eline geçen imkanları elinin tersiyle itelemese kabul etse yani bir intikam peşine bu kadar suruklenmese belki hayati daha iyi olucak ama dediğimiz gibi her insanın düşüncesi farklıdır yazarın gözünü intikam bürümüş bundan dolayı bu kadar şanslı bir insan şansız bir hale gelebiliyor ama şunu da diyebilirim okuduğum kitaplar arasında en heycan verici meraklandiran yorumlatan kitap diye bilirim ve okumayanlar için de tavsiye ederim...