Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Güzel hikayesi ve vermek istediği anlamlı mesajlarıyla dolu dolu bir romandı. Evrensel dil nedir, kişisel menkıbe nedir ve kişisel menkıbemize nasıl ulaşabiliriz gibi sorulara yanıt arıyoruz.Hikayede çabalamanın önemini ve yeri geldiğinde vazgeçip ardımızda bırakmamız gerekenleri çok iyi vurguluyor.Okurken bir çok yerin altını çizmekten kendimi alıkoyamadım. Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum.
SimyacıPaulo Coelho