·180 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Kasım 2019 20:46 Güzel bir kitaptı. Felatun Bey'i çok daha az görsek de hikayede önemli bir yeri vardı. Geçmiş döneme ait kitaplara da ayrı bir ilgim vardır, özellikle o zamanı okuyucuya hissettiriyorsa çok daha etkileyici bir kitap oluyor ve bence bunu başarmış. Hikâye de genel olarak güzeldi. Her ne kadar topluma fayda amacıyla bazı karakterler huyundan çok kolay vazgeçse de okuyucuda pozitif duygular uyandırması ayrı bir tat veriyor. Yazarın da sürekli interaktif bir şekilde konuşması hoşuma gitti, normalde bu tarz kitaplar beni soğutur ama bu kez beğendim. Dil olarak da günümüz Türkçe'sine güzel çeviri yapılmış. Kitabın tamamı anlaşılabilir durumda. Genel olarak beğendim.