Bu kitabı incelemek zor olacak.Çünkü her şeyi ile kendine çekiyor hikaye. Çocuk oluyorsunuz çocukla ve onunla beraber insanların dayattığı şeyleri kendilerinin bile nasıl çiğnediğini görüyorsunuz. Gerçeği o kadar iyi özetlemiş ki çocuğun yaşadığı şeyi sen de birebir yaşıyorsun.