Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 04 Aralık 2019 13:14 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.
Yeraltı edebiyatı seven biri olarak beğendim kitabı.
Başlarken biraz tereddüte düşseniz de 40lı sayfalarda sürükleyicilik artıyor. Karamsarlık ve yeraltı edebiyatı için ne gerekiyorsa çoğu mevcut. Bazı bölümleri özellikle veterinerlik ve hayvanlar hakkındaki bölümü çok güzeldi, hafızama kazındı. Aforizmalarını beğendim. Belirli bir öğretisi ve bir şey amaçlayan sonu tabiki yok.
Bunların dışında eleştiri olarak yazarın çok özgün olamadığını söyleyebilirim. Yeraltı edebiyatı yazım kılavuzunu açıp her maddeye uyarak yazılmış gibi. Çok uç bir karakter yarat, biraz da olsa argo kullan, kısa cümleler/ bölümler halinde yaz, olay örgüsünün zamanı ileri geri gidip gelsin, sert ve vurucu bir dil kullan vs..
Yine de keyif alacağınızı düşünüyorum.
İyi okumalar.