·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Aralık 2019 20:15 Peyami Safa'nın en güzel kitaplarından bir tanesi. Gerçekten Tanpınar'ında dediği gibi "acının ve ıstırabın yegâne kitabı" olmuş. Kitabı okurken baş karakterin psikolojisini içimde hissettim resmen. Ama buna rağmen içinde bulunan azmi takdir ettim. Kesinlikle bu tarz psikoloji severlerin okuması gereken bir kitap diye düşünüyorum. Kısa ve öz biçimde insanın hayatına farkındalık katıyor.