Ur hikayesi dahil olmak uzere çok iyi giden bir hikaye kitabiydı. Oraya kadar soluksuz heyecanla okudum ama sonrasinda inanılmaz sıkıldım. Çok iyi puan vermek istrdim ama o sıkıcılık beni mahvetti maalesef. Hep güzel hikayeler bekliyor insan ama olmuyor..