Üstat...
9/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2019 18. kitabı
·
75 günde okudu
·
Okunma: 08 Aralık 2019 14:47
Yazarin okudugum ikinci kitabi. Cok keyifle okudum. Bazi satirlarinda sasirdim, bazi satirlarinda uzuldum, sinirlendim, tebessum ettigimde oldu. Okumayanlar icin fazla yazmak istemiyorum.Beklenmedik bir son ile kapattim kitabin kapagini , elimde mendilim ile...Evet kitabin son sayfalarinda agladim hemde Kenan aglatti beni ... Ruhu sad olsun. Tavsiye ederim.
İlişkiler
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.