·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Aralık 2019 19:04 Zweig’in pek çok kitabını okudum fakat içlerinden sadece bir kaçı beni derinden etkiledi. “Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu” , “Amok Koşucusu “ , “Satranç” , “Olağanüstü Bir Gece” , “Mecburiyet” ilk düşünüşte sayabileceğim kitaplar arasındadır. Yakıcı Sır’da ise beni içerisine çeken en büyük nokta yetişkinler dünyasının çarpıklığına , kokuşmuş yalanlar ve korkularına bir çocuğun gözleri ile bakmaktı. Gönlüne düşen çocuksu şüphenin ve tedirginliğin peşinde giderken insanın bir takım zevkler için nasıl çirkin bir yalancıya dönüşebileceğini , yaşanan sorunlardan kaçmanın kaçamak yaşan bir kaç gün ardından geçip gideceğini düşünenlerin acizliğini ve de çocuksu yüreğin gerçek hayatı tatmasıyla , kazarada olsa , bulunduğu sosyal konum ile diğer bireylerin arasındaki farklarını tüm gerçekliğiyle görebilmesi etkileyiciydi...