·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2019 20:46 William Saroyan'ın okuduğum ilk kitabıydı ancak son kitabı olmayacağı kesin...
Amerika'da doğan, aslen Bitlis'li bir Ermeni olan yazar; öykülerinde memleket hasretine değinmiş ve gurbette yani Amerika'da farklı milletlerin bir arada ne denli yaşadığı ve kendini ait hissetme duygusundan yoksun kök salma arzusu içinde yanıp tutuşan insanlardan bahsetmiş.
Tadı damağımda kalan mükemmel öyküler içimi sımsıcak yaptı.
Öyle güzel öyle derin ki ...