·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2019 19:01 Ölü Ozanlar Derneği hayatla ilgili umut verici bir etki aşıladığı kadar tarif edilemez duygular yaşatan bir kitap...Ölü Ozanlar Derneğinin bir üyesi olmak bu kadar büyük bir bedeli de beraberinde getirince kendini tuhaf hissetmek elde değil.
Neden bozuk düzene sahip totaliter kurumlar hatalarından ders almak yerine ya da olayın gerçek nedeninin kökenine inmek yerine bir günah keçisi seçip onu cezalandırıp olayı kapatmak ister. Nedir bu insanları bu kadar gözü kapalı hayata baktıran: para mı yoksa kariyerini koruma hırsı mı? Sebep her ne olursa olsun sonuçları göz önünde bulundurursak yaptıkları çok mide bulandırıcı ayrıca sebepler de çok alçaltıcı..
Ama ne olursa olsun bu gibi kurumlara ya da insanlara hadlerini bildiren yüce gönüller iyi ki varlar.
Keyifli okumalar dilerim.