10/10
·124 syf.··
Beğendi
·
2019 17. kitabı
Mustafa kutlunun okuduğum ikinci kitabı ma sindirerek okuduğum ilk kitabı diyebilirim . O kadar güzel naif kelimeler , güzel tasvirler vardı ki kitapta ..Kelimelerin dünyasında gezindim. Davayı,idealleri ele almış. Dava etrafındaki insanları... Davasında yalnız kalanları da ... Farklı insan hayatlarını da gözler önüne sermiş.Dava için hayatını harcayanları , kaçanları , hiç haberi olmayanları ,siyaseti , kaybolan hayat hikayelerini .... yazıyorum da anlatamıyorum sanki okuyarak bu kitaba dokunabilirsiniz , şu an tam olarak anlatamıyorum ama okunmalı...
Edebiyat
Ya Tahammül Ya SeferMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 201315,7bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.