·480 syf.····Okunma: 02 Ekim 2019 12:00 Bu kitabı okuduğumda ilk yaptığım şey, kütüphanemdeki kitaplara şöyle genel bir bakış atmak oldu. Temizlik başlasın. Akabinde 6 ve üzeri “in” grubuna, 5 ve altı ise “out” grubuna alınarak 1-10 arası bir puanlama sistemi oluşturdum.
Örneğin, “Kütüphaneye bağışla, nasibini beklesin!” hissini veren kitaplara 3 puan vermeyi uygun gördüm.
Evet, bu kitap için puanım 3. Sayfa 119 ve 120’deki konunun değerlendirilme şekli ve 352’deki alıntı yapmaya değer bir cümlesi olmasa belki de 2 puanı hakederdi.
Yine de yazanın emeğine sağlık diyor iyi okumalar diliyorum.