Belki benim için dönüm noktası olan bir kitap diyebilirim. Defalarca kez okudum bu kitabı.Tahmin ediyorum ki ilk almanızda sizde bitirip bir daha okumak isteyeceksiniz. Her okumamda ayrı bir zevk veren bir kitap bu. Hayatın gerçeklerini kabullenmemiş olduğumuzu yüzümüze vura vura hatırlatıyor umarım okurken zevk alırsınız..