Alef'i okuyacak olan arkadaşlara ilk hikaye özelinde birkaç tavsiyem olacak. :)
İlk hikaye: Ölümsüz, anlaşılması oldukça zor zira çeviri biraz eski Türkçe kelimelerinden oluşmakta, bilmiyorum Tomris Uyar'ın çevirileri nasıldır fakat bana çok tırtıklı geldi anlatımı bir türlü ilerletemedim. Bunu direkt Tomris'e bağlamam pek doğru olmayacaktır çünkü Homeros'un kitaplarına doğrudan göndermeler mevcut olduğu gibi anlatı bütünüyle bütünleşik bir yapıda. Özetle Homeros'un kitaplarını okumamış olan arkadaşlar ben gibi zorlanacaktır. Bu hikaye sizleri korkutmasın sonrasında efsane güzel hikayeler sizleri beklemekte. :)