·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2014 13:23 Çok duygusal, evlat acısını evladı olmayana bile hissettirebilen ve bir o kadar da sürükleyici bir kitap. Sarah jio zaten tüm kitaplarında belirli bir başarıyı yakalayan bir kadın. Ancak başlangıç olarak bu kitabı okumuştum. Kitabın etkisinden bir süre cikamadim. Hala daha kütüphaneme baktıkça farklı bı duygu kaplar içimi. Başkalarının acılarını kendi içiniz de hatta kemiklerinizde hissedeceksiniz. Yanınıza peçete almayı unutmayın.