Affetmenin yüceliğini bana yeniden hissettiren bir kitapti. Ve geçmiş ve gelecek arasında bağ kurup müthiş bir kurgu sergilemis. Sarah Jio'nun ilk kitabı ve gerçekten severek okumuştum.Evimde ya da gittiğim yerlerde bı yerleri kurcalayip birilerinin günlüklerini okumak istemiştim hatta tavsiye ederim.