Bu kitap aşki,sevgiyi,değer vermeyi, içtenliği ve engel tamimamayi konu alan tüm yüreğinize ilişkilerinize kadar aşkı hissedeceğiniz bir kitap. Akşamları işten sonra elime aldığımda kitap bitecek korkusuyla yavaş okumak isterken bir o kadar da şimdi ne olacak diye merak edip okumaya devam edecegeniz ve kendinizi akıcı üslubuna kaptiracaginiz bir kitap. Sanki kalın bir kitap değilde incecik bir kitap okumussunuz gibi zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. Bana göre çok mutsuz bir sondu. Ölmesini hiç istemedim bir mucize olup musmutlu bir hayat sürerler diye hayal kurdukca kendini oldurtmesi beni mahvetmisti.tavsiye ederim.