Kitap gerçekten çok sürükleyici. Bu kitabı bir solukta okumuştum.
Kitapta en etkilendiğim yer son anda adamın içinde yeşeren umuttu. Bir insanın hakkında hüküm verildikten sonra hissettiği şeyler, o acıları, kızına sarılma anının duygusu... Ancak bu kadar güzel hissettirilirdi insana.
Bu güzel kitap için TEŞEKKÜRLER VICTOR HUGO Bir İdam Mahkumunun Son GünüVictor Hugo