Puan vermedi·724 syf.··Beğendi
· Oğuz Atay hakikaten mizacı olsun kelimelerle olan kuvvetli bağı olsun muhteşem bir yazar. Üstad kitabı öyle güzel işlemiş ki solu kafayla beyin yakan sakince okunduğunda ufkunuzu açan bir o kadar da sağlam bir kitap. Benim açımdan başlarda okuması çok zor daha sonra ilerledikçe kendimi kaptırdigim ve okumaktan keyif aldığım bir kitapti.