Puan vermedi·330 syf.··
2019 44. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2019 20:41
Kitabı gerçekten büyük bir merakla okudum. Ama hikaye kısmında artık kızmaya başlamıştım çünkü hikayenin en heyecanlı kısmında ya kızın uykusu geliyor ya adam acıkıyor. Hatta sürüklene sürüklene okuduğum hikayenin sonunun da beni o kadar etkiledigini söyleyemem. 'Ne yani bunca merak, heyecan bu son için miydi' diye yazara ayrıca kızdım ve bundan sonra hiçbir kitabını okumama kararı bile verdim:) Ama asıl son beni soluksuz bıraktı, son 10 sayfayı okurken yutkunmayı unuttum.Gerçekten çok güzel kurgulanmış bir kitap. Livanelinin okuduğum ikinci kitabı, diğeri Serenad. Iki kitapta da benzer unsurlar var: Karadeniz kıyıları, tarifi olmayan büyük bir aşk, dünya tarihinde önemli yeri olan büyük bir olay... Kitapta bazı yerler çok yavan ve klişe geldi, biraz da Kürk Mantolu Madonnayı hatırlattı, kızın güzelliğini anlatırken kullandığı betimlemeler, aşkın tarifini yaptığı kısımlar biraz sıktı.
Kardeşimin HikayesiZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2019126,7bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.