Okurken içinde kayboldum.Kitap o kadar kendine çekiyor ki karakterlerle birlikte sen de sürükleniyorsun.O kadar kapıldım ki kitaba hislerimi tarif edemiyorum.Kitapta ki her söz o kadar değerliydi ki,belliydi hiç bir kelime boşuna yazılmamış.Her harfin anlamı vardı.
Ve sonu...
Kitabın sonu içinde kaldı ve gerçekten de kaçamadım,kaçamadık hala orada sıkışıp kalmış haldeyiz.
Okuyun pişman olmazsınız.