"Sana teşekür ederim... Seni seviyorum , Seni seviyorum... Elveda"
Bazen bize öyle duygular yaşatan bir insanla tanışmışız ki bize çektirdiği acı için bile teşekkür edermişiz. Bazı insanlar acıdan öteymiş, aşk ise yetersiz. O insan ile tanışabilmek şans mı yoksa talihsizlik mi işte onu bilmiyorum. Tek bildiğim beklediğim...