Fantastik kitapları sevenlerin okumasını önerebileceğim kitaplardandır.Bu tür kitapları pek okumadığım için başta çok da istekli başlamadım ama başkalarının tavsiyesi üzerine okuduktan sonra pişman olmadım.Hatta bu kitabı bitirdiğimde acaba bunun neden filmini çekmemişler demiştim ve sanırım geçen yıl filmi de çekildi.