"Fedailerin Kalesi Alamut" kitabını okuduktan sonra Haşhaşilik benim için daha ilginç bir konu olmaya başlamıştı.Biraz araştırdığımda bu kitaba rastladım.Ibni Sabbah'ın nasıl böyle bir yola girdiği ve İbni Sabbah,Ömer Hayyam ve Nizamül Mülk arasındaki ilişkiye de değiniliyor.El yazmasının kaderini son ana kadar takip ettim.Okunmaya değer bir kitap bence.