Merve

@Merveu
8/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2019 14. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2019 01:01
Cahit Zarifoğlunun okuduğum 2.kitabıdır kendileri. Kitap, Zarifoğlunun o dönemde dergilere verdiği yazılardan derlenmiştir. 2-4 sayfalık bölümlerden oluşuyor. Kitabı genel itibari ile beğendim. Zarifoğlunun önceki okuduğum kitabı "Yaşamak"tı. O ne kadar derin bir kitap ise, bu elimdeki kitap o derece günlük konuşma ile yazılmış bir kitaptır. Konu olarak bazı eski siyasi ya da tarihi olaylardan uzak olduğum için %20lik bir kısmı maalesef anlayamadım ya da katılmadım. O kısımları işaretledim, araştıracağım. Fakat dediğim gibi katılmadığım bazı kısımları var. Genelini (%80) beğendim. Tavsiye ederim. İyi okumalar
Bir Değirmendir Bu DünyaCahit Zarifoğlu · Beyan Yayınları · 202110,6bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.