Bu kitapta bir Potter'ın ve bir Malfoy'un dostluğunu gördüm.
Draco'nun isteyerek kötü olmadığını zaten biliyordum ama burdada görmüş oldum.
Albus'la , Scorpius'un dostluğu gerçekten çok güzeldi.
Bu kitapta Malfoy'ların hiçte düşündüğünüz kadar kötü olmadıklarını görüceksiniz...