·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Aralık 2019 14:07 Çok merak ettiği bir şey var Frurukura'nın: Nedir normal olmak? Yıllar cevabını bulamadığı soru bu. Bir de güzel bir kasiyerlik deneyimi var. Orada yaşadıkları onun hayatının büyük bölümünü oluşturuyor. Kitabı alıp almamak konusunda çok kararsız kalmıştım. Sonra da almaya karar verdim. İyi bir tercih yapmışım. Şu an yarılardayım... Herkese kitabı şimdiden tavsiye ederim. Kitabın çok satanlara özellikle de farklı konusu ile girdiğinden eminim. 8 yıldız benden; hiç fena değil.
Vee kitabı tamamladım.