·88 syf.····Okunma: 09 Aralık 2019 04:24 Din, insan ve toplum üzerine düşündüren güzel eleştiriler var. Çoğu yerde ütopik olarak değerlendirilse de tam olarak bu eleştirel yaklaşımın doğru olduğunu düşündüğüm için distopik olarak bakıyorum ben kitaba. İnce görünmesine rağmen okunması zor bir kitap. Sindire sindire okunması şiddetle tavsiye edilir.