·314 syf.····Okunma: 01 Ocak 2020 17:26 Bu kitabı beğendim.Ama Felsefe Taşı daha güzeldi. Başlarda çok sarmadı.Fakat sonlara doğru çok hoşuma gitmeye başladı.
Sırlar Odası'na Felsefe Taşı ile aynı puanı vermemin sebebi bu kitabın sonlarda çok sarması.
Bu kitabı fantasik,bilim kurgu,macera tarzı kitapları sevenlere öneririm.