Başlığı içeriğini tam yansıtıyor.
" İNSAN NE İLE YAŞAR?"
"İNSANA NE LAZIM?"
Insana hayatın anlamını,yetinmeyi ve nicelerini öğretiyor.
Benim görüşüm; her insanın kitaplığında,listesinde bulunmayı hak eden ve zaten olması gereken kitaplardan.İnsanın yaşama amacını,sebebini ve açgözlülüğün sonuçlarını çok net biçimde ortaya koyuyor.