Gerilim deyince akla ilk gelen yazarlardan Wulf Dorn.. Sonunda travma kitabıyla buluşabildim. Anlatım dilini çok merak ediyordum. Ve çok başarılı buldum. Okurken gerçekten gerildim :) Evet konu farklıydı fakat beni etkileyen işleyiş tarzıydı. Konudan çok, konuyu aktarışı, o gerilimi hissettirişi çok iyiydi.. Diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum..