Puan vermedi·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2020 23:15 Raif bey ile Maria arasında geçen aşkı anlatan kitap insanı duygudan duyguya geçiriyor. Kitapta anlatılan aile hayatı ve insan ilişkileri gerçekten güzel tasvir edilmiş. Anlatılan iki farklı baba tasviri beni tam vurdu açıkçası. O ikinci baba benim de hep istediğim olmuştur fakat birincisi oldu benim de kaderimde. Aile ilişkisinin maddiyata bağlı yaşandığını anlatan satırlar ise ayrı bir gününümuz acı gerçeği. Kitabı okurken hüzünledim ve daraldim gerçekten fakat gerçekler acıdır her zaman.