·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2020 00:47 Yeni yılın ilk günlerinde bu kitabı bitirmiş olmak bana acayip motivasyon verdi. İlber Ortaylı’nın gençlik yıllarını, yaşadıklarını, kendini nasıl geliştirdiğini ve bizim neler yapmamız gerektiğini anlattığı söyleşi tadında bir kitap olmuş. Kitabı elinizde sarı fosforlu kaleminiz ve post-itleriniz ile birlikte okuyun. Çünkü tek seferde okunup rafa kaldırılacak bir kitap değil. Ara ara notlarınıza göz atarsanız, bir ömrü tam da İlber Hoca’nın tanımıyla yaşarsınız. Bir de arada TDK sözlüğüne başvurma gereksiminiz olabilir zira İlber Hoca Fransızca, Farsça, Arapça kökenli kelimeleri kullanmayı çok seviyor. :)