10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Gerçekten harika. O kadar güzel ki etkisinden çıkamadım. Eğer benim gibi gereksiz şekilde fazla duygusal bir insansanız belirli bir bölümden sonrasını benim gibi tamamen ağlayarak okuyacaksınız. Aslında kitap o kadar da duygusal değil ama dediğim gibi, siz de benim gibi gereksiz duygusal biriyseniz kesinlikle bölümlerce ağlayacaksınız. Kitabın en başları gülmekten karnınızı ağrıtabilir, ilerleyen yerlerde heyecandan kalbim çıkacaktı, eh bir yandan da duygusallık var tabiiki. Kesinlikle şunu söyleyebilirim: okumadan ölmeyin. Kitapta bahsi geçen şarkıları da dinlemenizi tavsiye ederim. Kitap o kadar güzelki Beyaza Alkoç'a çay demleyesim var. Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi Beyza Alkoç
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.