·283 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2020 14:30 Biyografik roman diyip geçmemek lazım. Oğuz Atay kendine has tarzı ile satır aralarında iğneleyici üslubunu yine kullanmış, toplumu yine eleştirmiş, yer yer okuyucuyu gülümsetmiştir.
Mustafa İnan'ı sadece bir bilim adamı olarak değil, bir insan olarak incelemiş. Bir insan neler düşünür, neler hisseder, neden böyle tepkiler verir, neden böyle sözler eder ve en önemlisi neden böyle yaşar sorularına çok net cevaplar vermiş.
Mustafa İnan'ın sadece hayatını ve yaşadıklarını anlatmamış, bunları karakteriyle bütünleştirmiş.
Okuyun, okutun. hem Oğuz Atay'ı, hem Mustafa inan'ı saygıyla anın. Ve Oğuz Atay'ın ne kadar büyük bir yazar olduğunun tekrar farkına varın.