·444 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ocak 2020 22:37 10 ayda bitirmişim kitabı. Başucumda duran aklıma geldikçe okuyup kendimi bulmaya çalıştığım şiirle dolu bir eser. Kitap ismiyle müsemma halinde. Genelde hüzün ve acı olan yer yer ümit serpilmiş şiirlerle dolu kendine özgü tadı var diyebilirim.