·472 syf.····Okunma: 06 Ocak 2020 14:00 Başları çok sıkıcıydı. Yani bu ne be dedim. Aslında bu tarz kitaplar okumaktan yana değilim. Bu tarz kitapları okumayı bırakalı çok oldu. Başlamak istedim. Bende olan bir huy yüzünden, yarıda bırakmadım. Okudum. Beğendim mi? Evet. Sadece bazı bölümleri gerçekten saçma. Yani yazarın bazı bölümlerde saçmaladığını düşündüm. Tabi bu benim fikrim...