Nietzsche'yi anlatamam hatta bu kitabını da anlatacağımı pek sanmıyorum. Çünkü o kadar çok düşünülesi fikirler vardı ki kitabı normalde 2 saate kalmaz bitirirdim ancak yaklaşık 4 günde bitirdim. Her cümlesi insanı sarsıyor ee sonuçta felsefede çığır açmış bir filozoftan bahsediyoruz. Eğer felsefeye ilginiz varsa hiç çekinmeden alın okuyun ancak dili biraz garip ve karışık gelebilir ama alışacaksınız. :))
Ecce HomoFriedrich Nietzsche