Kütüphanemde bekleyip uzun süre okumadığım için kendime kızdığım bir roman oldu kendisi. Cümleler o kadar naif, o kadar anlamlı ki... İlk sayfaları okuyunca, nasıl bir aşk hikayesi çıkacak bu kitaptan dedim kendi kendime. Ama öyle bir hikaye çıktı ki, bitmesin istedim kitap. Sonuna yaklaştıkça bir şeyler tahmin ettim, aynı zamanda tahminlerimin çıkmamasını diledim. Malesef öyle olmadı.. Herkesin okuması gereken bir romandı. Tereddüt etmeden alın okuyun. Defalarca okunmayı hakediyor bence.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali