·64 syf.····Okunma: 09 Ocak 2020 22:49 Üç farklı öykü içeren kitabımızda aslında 2 öykü denilebilir. İlk iki öykü kitaba adını veriyor. Ancak Ateşi Yakmak öyküleri birbirinden farklı. Zaten okurken ilk öykünün oturaklı bir dili olduğu anlaşılıyor (Öykü 1908 yılında yayınlanmış) İkinci öykünün dili ise daha basit ve olaya biraz daha nazik bakıyor ( Öykü 1902 yılında bir gençlik dergisinde yer almış). Son öykü ise yine beyazdan topraklar üzerindeki bir yaşam mücadelesi.
Jack London ve eserleri bizi bambaşka bir yerlere götürmeden yapamıyordu. Şahsen en sevdiğim İkinci yayınlanmış Ateşi Yakmak oldu. İsimsiz bir karakter ve köpeğinin peşinden gidiyoruz. Bir ateşi bile yakmanın zor olduğu o karlı yerlerdeyiz.
Kısa ve öz üç öykü ile dönüp insanların yaşama azmine tanıklık edin.