Bana sorarsanız ilk okuduğun kitap nedir diye size "Beyaz Diş" derim hafızamda halen yer etmiş olan bu kitap benim için baş tacıdır. Duygularını göstermekte zorluk çeken beni kitabın sonunda ağlatmayı başarmıştır. Bu yüzden hangi yaşda olursanız olun mutlaka okuyun derim.