Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitap hikayelerden oluşuyor. Pek sevdiğimi söyleyemem ama arada böyle hikaye tarzında farklı yazarlardan kitap okumak lazım. Kitaba gelirsek. Yazarın duygularını, olaylara nasıl baktığını ve sadece yazmak için yazdığını anlayabiliyoruz. Hikayeleri olay örgüsünden uzak ama altını çizdiğim güzel cümleler de oldu uzun lafın kısası ben pek sevmedim . Kitapla kalın.