7/10
·72 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
7.1/10 · 37bin okunma
·
1 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yani diyosun sonunu düşünen kahraman olamaz misali
sudem
Gönderi Sahibi
Aynen.
sudem
Gönderi Sahibi
İnsanların ruhuna işleyen bir anlatımı vardır Zweig'in. İnsanların psikolojileri üzerinden yürüyen, onların acılarını kendi acılarınmışcasına hissetmeni sağlayan bir yazardır. Bu kitabında da çevresindekiler tarafından hor görünen, kimsenin onu sevmediği, ihtiyaç duymadığı, dostları tarafından alay konusu olduğunu hisseden tıp okuyan bir gencin psikolojik bunalımını aktarıyor bize.
Ben beklerim sıkıntı yok yeterki haber ver bana iyi insan
Ama bitince bana kesin haber ver okumayı seviyorum ben
sudem
Gönderi Sahibi
Tabi, beklemede kalın.
Nasıl geçti
sudem
Gönderi Sahibi
Keyifli.
Reklam
Bu kitap guzelmi okusak
sudem
Gönderi Sahibi
Şimdilik güzel gidiyor bakalım. Bir sıkıntı çıkmadı.
Sen kendin bile keyfiflisin